loading...
بیتوته
بیتوته بازدید : 3577 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

استیکر برای زیارت قبول کسانی که به کربلا رفتند

سلام بزودی پگ کامل استیکرهای تلگرام با موضوع کربلایی زیارت قبول ویژه هدیه به دوستان و آشنایان در همین مطلب از بیتوته بصورت لینک مستقیم برای دانلود قرار داده خواهد شد

استیکرهای تلگرام با موضوع زیارت قبول

نمی دانم این خاک از کربلا می آید که خودم را کربلایی حساب کنم ، یا از عربستان می آید که خودم را حاجی حساب کنم، هر چه هست زیارت همگی قبول باشد

دانلود استیکرهای کربلایی و کسی که سفر اربعین رفته ای زیارتت قبول

بابایی سفرت بی خطر...
بابایی مراقب خودت باشی...
بابایی سلام همه رو ب اقا برسونی...
بابایی خوش بحالت که داری امسالم پای پیاده زائر اقا میشی...
بابایی با اینکه تازه رفتی ولی دلم برات پر میزنه...
عاشقتم بابای خوبم...
با زیارت قبول شده برگردی بابایی جونم...
بابای گلم دو ساعت پیش حرکت کرد تا بره مرز و ان شاالله کربلا...دعا کنین باباییم زود و با زیارت قبول شده برگرده...
دلم براش تنگ شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات